Nu har jag också en!

Äntligen har jag den ombloggade glittrande tröjan, guld eller silver, jag tog silver. Diggade den, Henke tyckte märkligt nog också att den var snygg, haha!



När Elsa och Emmy kom förut sa Emmy:
"Å har du silver, ska du på disco?"

Men man kan ju ha det i alla fall tyckte jag :)

Vi bojkottar nog tyvärr julskyltningen idag, vi hade tänkt åka till Virserum och gå där, men det blåser ju storm ute. Elsa följde ändå med Emmy till Oskarshamn och skulle gå där så det är bara vi tre. Vi kanske går bort till tomten som kommer och delar ut lite godis till barnen med Maja sen bara. Vi får se. Tråkigt tycker jag, men jag har ju fått en hel del gjort här istället :)

Bytt ut de svarta stjärnorna mot vita, sprayat en massa färg så huvudet är alldeles bolmigt, satt upp Majas gardin och bytt hennes stjärna, flyttat runt lite filtar och stakar och dyligt :) Så förresten ringde jag till min, ja ni hörde rätt MIN, gammelmormor som är 94 år. Hon var pigg tyckte jag, klarar nästan allt själv och hennes läkare hade kallat henne för "lilla frun med de bra generna". Så jag vet ju vad jag har att vänta ;) Endel av hennes syskon är över 100 år och hennes pappa skulle fylla 100 år precis innan han dog, visst är det fascinerande?!

Vad gör du denna trista dag? Det blir vad man gör det till! :)

Nu kan jag inte skriva mer, för Maja står bredvid och vill spela på dator "Du har suttit jättelängeeeeee nu mammaaaaaa!" haha!
På åteseende!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Lilla Maja! Goding!

2011-11-27 @ 18:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0