Nytt i barnens garderob

Fick hem en beställning från Kappahl idag, jag gillar starkt deras barnkläder. Det fanns massor med snyggt nu till julhelgerna, hade lite svårt att solla ut. :) Skynda att fynda, endel rea finns kvar!
När jag såg dem tänkte jag att de kanske hade liknande på vuxenavdelningen, men tji fick jag. Vet inte vad det beror på, är det fjolårets vuxna mode som kommer på barnmode nu i år och jag precis vant mig vid det då? Det tar ju ett tag för mig att smälta varje gång nåt nytt kommer.. Hmm, ingen modefisk här inte... Tyvärr!
(Bilderna är länkar)


Men nu har jag fyndat en skol-klänning till Elsa.

En lite finare tunika som jag tänkte till jul eller kanske nyår.

Samt en jättesöt kofta, med puffärm och söta broderier på bröstet. En svart kofta kan man inte få för mycket utav, dessutom hade hon inte någon för tillfället...

Sen kunde jag ju inte låta Maja gå utan, så det fick bli den här toppen. Hon får ju en massa av storasyster, men det kan ju vara roligt med lite nytt eget fräscht någon gång också. Hon är lite mer pojk-flicka så det fanns inte så mycket som föll henne i smaken, men lite puffärm gick allt hem :)

Bilder: www.kappahl.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0