Shoppingresultat

Maken och jag har varit i Jönköping och irrat runt på A6. Målet var att jag skulle handla för mina presentkort och pengar jag fick när jag fyllde år, samt att vi skulle köpa färdigt julklapparna.

Vi lyckades! Skor till hela familjen, som jag för övrigt fyndade på barnavdelningen till mig på Din sko.
Tjocka tröjor (bl.a den ombloggade silvriga!!) nattlinne, vändbar lammull/fleecefilt och mycket annat smått och gott till mig!
Märkligt nog köpte jag inget annat till barnen, fattar inte hur det gick till. Men det var säkert tidsbristen, vi gick bara dit vi var "tvungna".
En hel hög med klappar fixade vi oxå, vilket resulterade i kvitton till förbannelse.

Sen har vi ett par nya stjärnor som ska gratuleras inom snar framtid som det oxå handlades till. Herregud vad mycket fint det finns!

Nu blir det störtdykning i sängen, natti!


Kommentarer
Postat av: Lina

Äntligen fick du din filt :))

2011-11-27 @ 10:20:03
Postat av: Mamma

Va kul att du är nöjd med dagen. Tjejerna var jättesnälla. Puss och kram mamma

2011-11-27 @ 11:24:09
Postat av: Anette

Lina: ja å tänk att jag köpte den på Coop ;) dessutom hittade jag krukor där som jag önskar mig i julklapp :)

2011-11-27 @ 12:30:51
URL: http://mammaanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0