Syskonmys

Medan jag packar upp alla varor å förbereder fredagsmyset myser mina älskade hjärtan i soffan efter en lång dag.
Idag har mitt dåliga samvete hälsat på, hade velat varit hemma med barnen idag. Sista lovdagen, men de har haft det bra i alla fall har jag blivit informerad om :)

I helgen passar vi på att kalasa, så då blir det mycket tillsammanstid med nära och kära. Jag får suga i mig allt jag bara kan så lämnar nog det dåliga samvetet mig.

Nu ska jag göra sällskap med mina hjärtan, hur spenderar du denna afton?

Trevlig fredagskväll kära läsare!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Så mysigt! Visst önskar man att man skulle kunna vara ledig oftare och få va tillsammans med 2 så söta underbara tjejer. Puss och kram mamma

2011-11-04 @ 21:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0