Huvudvärken from hell

Det är så typiskt, ledig dag och allt. Känns som att en lastbil har kört över huvudet tusen gånger eller nåt. Jag som skulle börjat planera för gillestugan.

Fattar inte vad det beror på?! Det är mer vanligt att jag vaknar MED huvudvärk än utan nu för tiden. Inget hjälper, har tagit Ipren och vilat i en timme (hur jag nu lyckade med det med två barn hemma...?) men ändå är den kvar och riktigt gror in sig i hjärnan. Ögat känns som det ska ploppa ut...

Usch vilket tråkigt inlägg. Men det skiter jag i, ni kommer ju ändå inte bemöda er med att skriva varken det ena eller andra, så...


Kommentarer
Postat av: Mickan

Fyyyyy vilken fuling du är som avslutar inlägget så;) egentligen skulle jag inte kommentera alls i ren protest;) men, hoppas din huvudvärk lagt sig! Jag har messat grattis till Henke idag och Majlis bilder nedan kollar jag på flera ggr om dagen:) men jag ska bli bättre på att kommentera om du lovar detsamma;) puss

2012-02-09 @ 17:43:01
URL: http://livelovelaugh.blogg.se/
Postat av: Leena

Du har inte haft problem med migrän? Jag har migrän, men för sällan enligt läkarna för att få receptbelagd medicin. Och Ipren o dylikt hjälper föga så jag smugglar in piller från usa...=) Hoppas det släpper snart!

2012-02-09 @ 18:00:11
URL: http://luunaslife.blogspot.com
Postat av: Mickan

Men som sagt, dina inlägg går inte alltid kommentera, bland annat det på Maja;) Puss!

2012-02-09 @ 19:16:43
URL: http://livelovelaugh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0