Trött och förväntansfull

Lång dag på jobbet, barnen trötta och jag tröttare tror jag. Kommer hem ganska sent, slutar klockan sex ikväll och sen iväg och hämta barnen hos Henke på fritidsgården. Dirtekt hem och ge dem lite kvällsmat, sen packa inför helgens bravader! :)
Kunde ju gjort det igår, men då var jag ännu tröttare ;)

Det är äntligen dags för Disney on ice som jag skrev om för länge sen. De är väldigt förväntansfulla våra små liv. Vi har även bokat Mästerkatten i stövlar på 3D-bio (hur vi nu ska få dem att ha på sig ett par stora glasögon genom en hel film, typiskt Henke att testa). 



Eftersom detta är barnens helg, har de beställt McDonald´s, pizza och kinamat. Inte precis någon lchf-mat där, men det ska nog kunna ordnas :)

Vi har ju pratat om detta en hel del ett par veckor nu, så Maja trodde att vi skulle bo i husvagn som vi gjorde i somras eftersom Henke beskrev det som lite semester. Och det är det ju på ett sätt. Sen sa hon att hon ville bo kvar i vårt hus, hon ville inte flytta. Haha! Svårt att hänga med där kanske <3

Blir kanske en lång och jobbig bilresa dit pga vädret, men vad gör det. Jag kan inte hjälpa det! Jag blir glad av det här vädret, trots att jag antagligen är en av världens mest frusna människor som trivs jag nu.

När jag letade efter bilden här över i arkivet såg jag den här, och jag gillar den så mycket så därför tänker jag dela med mig av den en gång till :)
(Fick även höra igår att jag har endel läsare från Safirs kennel, men som inte riktigt "vågar" kommentera. Den här bilden är särskilt till er, och kommentera gärna! Jag blir så glad :) )


Ha en trevlig helg nu alla fina, kan vara så att jag inte skriver särskilt flitigt här nu när vi ska bort. Men det har jag ju inte gjort i veckan heller så det är ju ingen skillnad :)


Kommentarer
Postat av: Therese

Har saknat dina inlägg...

Ha en underbar helg, det låter helt suveränt allt ni ska göra!

Sen kanske vi kan boka ett datum så vi kan träffas, då det inte funkade när vi var bjudna hem till er, vi kanske kan ta en dag i skidbacken!

Kram och hälsa familjen

2012-02-02 @ 13:07:27
URL: http://inspireras-pyssel.blogspot.com
Postat av: Mamma

Blir säkert en kanonhelg! Kör försiktigt! Puss och kram

2012-02-02 @ 13:23:05
Postat av: Anneli Carlsson

Det låter som en kul helg. Ha det så jättebra och mys ihop hela familjen :)!!

2012-02-02 @ 15:11:18
Postat av: Mickan

Safir och Maja är så söta på den bilden! Ha världens bästa helg nu! Vi lär väl höras:) pussar!

2012-02-02 @ 21:53:30
URL: http://livelovelaugh.blogg.se/
Postat av: mormor Anita

Vilken fin bild på Maja och Safir! Det ska bli så himla roligt att få ha Safir här.Hoppas er resa blir fin och att väglaget inte är alltför dåligt.Kram på er hela familjen och kör försiktigt!

2012-02-03 @ 08:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0