Update apelsinhud

Fick lite experthjälp när jag gnällde sist om apelsinhuden. Charlotte på dermarome tipsade om deras produkten, men att de även gjorde en serie till Apoteket som heter Avene. Det nappade ju jag på direkt, pengarna försvinner ju åt höger å vänster hur man än bär sig åt så det är lika bra att testa budgetalternativet. Om man nu kan kalla det för budget, 650 spänn har jag lagt på det här så nu jävlar hoppas jag det är bra! :) Ögonkrämen fuskade jag dessvärre med och köpte en för 60 istället för avene som kostade 200, lite realist måste man väl va? Haha!

 



Passade även på att köpa den där sista grejen till gillestugan som helst ska bli klart. Det är klart att göra klart nu i alla fall, ni kommer fatta när ni ser vad jag menar ;)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0