Egentid?

Henke erbjöd sig att ta med Maja på Elsas simskola idag, själv. Vi brukar åka alla fyra. Så kunde jag bara få ta det lugnt eller göra vad jag vill. Tror ni jag kommer på nåt som jag vill göra? Stannar jag hemma själv och bara ligger på soffan får jag ju ångest, tänk så mycket man skulle kunna hinna göra egentligen. Men det va ju inte det som va meningen ;) haha
Nåt förslag någon? Släng gärna hit dem isåfall :)

Katter har det bestämt smidigt, de bara äter å sover ;) Ingen beslutsångest om ledig tid där inte.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Sicken kisse! Han är för go! Jaa en långpromenad med Safir kanske! Ha det så bra. Kram

2012-01-17 @ 13:35:45
Postat av: Mickan

Haha! Eller så firar man det med saft och bulle och så får man till det på kvällen. Haha! Jag vet faktiskt inte. Fanns hur många sjuka dagar som helst:) sötmissemonten!! Han har det bra hjärtat ❤

2012-01-17 @ 14:21:25
URL: http://livelovelaugh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0