Hoppsan i galoppsan!

Satt i godan ro med en kopp kaffe. Barnen lekte på rummet, men så tröttnade väl Elsa. För hon kom ut till mig, och såg inte att jag hade kaffe i handen, hon kramade om mig och sen skulle hon hoppa upp i knät på mig. P A N I K ! Men det gick bra, det hade hunnit svalna av som tur va, men jag vrålade rakt ut för jag trodde jag skulle få brännskador. Haha stackars unge! Hon som bara ville mysa <3

Men hon är inte lika långtjurig som sin mor så ett förlåt räckte gott och väl :)

Hoppas jag får bort fläcken i tvätten bara, nån som har nåt bra knep mot kaffefläckar?
Hade en vit munktröja för länge sen som en boende (för länge sen när jag jobbade i omsorgen) förstörde genom att kasta en hel kopp kaffe mot mig...! Men den fick jag aldrig ren, inte ens med klorin...


Kommentarer
Postat av: Mamma

Lilla Elsa! Va hon ledsen då? Testa med Vanish direkt på fläcken. Brukar funka. Puss och kram.

2012-01-10 @ 16:32:36
Postat av: Mickan

Ojdå! Tur det gick bra <3

2012-01-10 @ 18:51:39
URL: http://livelovelaugh.blogg.se/
Postat av: Anette

Ja det blev hon först lilla gumman, men jag sa ju förlåt direkt så hon sken som en sol igen <3

Jag tror jag fick bort fläcken :)

2012-01-11 @ 07:03:15
URL: http://mammaanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0