Ledig idag

Kände stor press att få bort de sista julsakerna idag, det va ju bara stjärnor och stakar. De enda gardinerna jag bytte var ju hos Elsa, det ångrar ju nu kan jag säga. Nu måste jag ju byta där igen...
Det tråkiga är att jag inte är nöjd med mina lampor i rummet nu. Blev så nöjd när jag hade stjärnorna, så detta var ett riktigt nedbyte :( vill ha höga lampor till de stora fönstrerna. Får nog bli att beställa lite :D

Maja är inte riktigt på hugget idag, ingen feber men kanske bara trött.
Hade igen yoghurt hemma till fröken idag, så det fick bli fil. Men det dög inte te'na. Köpte lite färdiga pannkakor som hon satte i sig nu, ibland får man göra det smidigt :)

Elsa satte sig direkt vid Super Mario, väldigt koncentrerad. :)

Jaha, bara det tråkiga kvar nu då. Plocka in allt...






Kommentarer
Postat av: Therese

Ja tyvärr är det inte lika roligt att plocka bort julsakerna som det är att plocka fram dom...och Inspirationen är ju inte på så hög nu i detta väder! Kram

2012-01-12 @ 14:23:58
URL: http://inspireras-pyssel.blogspot.com
Postat av: Anette

Näe tyvärr är dryck så. Men det blir ju lite roligare när man har fina saker att byta med :) kram kram

2012-01-12 @ 17:07:54
URL: http://mammaanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0