Sjukstugan fortsätter...

Jag fick höra att jag har blivit dålig på att skriva här nu igen. Men vad tusan ska jag skriva om då? Hur kul är det att läsa om hur sjuka vi är här hemma? Inte kul alls?! Det tycker inte jag i alla fall...

Jag är fortfarande inte pigg, hostar och snörvlar inte vidare populärt på jobbet. Tanterna tycker jag ska gå hem och lägga mig, men det är inte så enkelt. Pga detta har jag ingen energi till att göra nåt annat, därav lätt bloggtorka.

Igår var det Majas tur att bli liggande med feber. Märkligt nog inget annat, jo huvudvärk men det kan ju va utav febern. När jag kom hem från jobbet hade hon 39,7 MED panodil. Idag är hon lite piggare, men ändå hängig.

Så nu vet ni det ;)


Kommentarer
Postat av: Therese

Åh så tråkigt att ni är sjuka....

Hoppas ni blir piggare snart!

Kramar

2012-01-03 @ 12:00:50
URL: http://inspireras-pyssel.blogspot.com
Postat av: MammaMia

Usch och fy.... inget vidare! Krya på Er! Här har Hanna full rulle, hon är lekledare för Elsa och Emmy. :) skoj har dom!

2012-01-03 @ 12:24:16
Postat av: Mamma

Lilla gumman. Ser inte pigg ut alls. Krya på er! Puss och kram

2012-01-03 @ 12:59:52
Postat av: Anette

Nu är hon piggare lilla Maja, men vi får väl se framåt kvällen.. Hoppas vi slipper va sjuka i helgen då vi har endel inplanterat :) kram på er

2012-01-03 @ 13:31:48
URL: http://mammaanette.blogg.se/
Postat av: Mickan

Fy, stackars liten! Hoppas ni blir pigga snart s vardagen blir lite roligare:) Puss <3

2012-01-03 @ 13:46:51
URL: http://livelovelaugh.blogg.se/
Postat av: mormor Anita

Stackars lilla Maja! Hoppas hon snart blir bra!

Många kramar till er från mormor och morfar i

Björnöström.

2012-01-03 @ 13:53:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0