Sol, sol, sol

Härlitg att vakna och se att metrologerna hade rätt! Vi hade planerat in en hel ute-slapp-dag i solen idag. Så skönt tt vi kan göra det oxå. Bara ta det lugnt och leka med barnen ta hand om familjen helt enkelt.
Har inte blivit så mycket bloggning nu på ett par dagar, men det beror på jobb och annat. Det lär väl inte bli överdrivet mycket nu heller när vädret är på topp, men vi får se.

Igår sprang jag över till Emelie en sväng så hon skulle hjälpa mig att slänga i lite slingor, (som Malin har varnat mig för lite, så jag tordes knappt :p) men jag gjorde det till slut. ni vill förstås höra resultatet...?! "De bidde ingenting" som han sa, skräddaren i barnboken. det blev bara ljust uppe i utväxten, resten syns det inte ens på. Så jag får väl köpa nån stark blonderingscreme istället. Mer kommer väl om det senare, jag kan ju itne göra det nu dirket, måste ju vara lite rädd om håret.

Nähä, nu väntar solen på mig :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0