Frulle på sängen!

Idag tyckte Henke att jag såg så trött ut så han sa att jag kunde allt sova kvar en stund. Sen kom han och väckte mig en timme senare och det kändes som jag kunde sova 5 timmar till, men så log han som en sol så jag gnuggade ögonen lite extra och undrade avrför han va så glad. Då såg jag att han hade en bricka med sig, men frukost! precis så som jag vill ha det oxå! Underbart! Tack älskling!

Ikväll ska jag och Elsa till lillebror som har fyllt 16 år (fattar ingenting!!) vi var givetvis bjudna hela familjen, men Maja är så förkyld så Henke och hon får stanna hemma. henke vill ju ändå se fotbollsmatchen på tv ikväll, vad det nu var, Sverige-Danmanrk va det i alla fall. :p

Nu har jag tagit mig tid att slänga in mina bilde rpå bilddagboken så nu tror jag att jag ska ut och springa. Måste komma igen nu igen, jag har tappat. Synd jag hade verkligen kommit in i det innan. Sist gick jag ut för hårt så jag fick så jäkla ont i magen och fick stanna. Men jag gick ju i alla fall. Sen sprang jag sista biten, lite långsammare. :p Så jag får väl tänka på det nu, att inte springa för fort.
Det tråkiga är, att jag vill springa i skogen. Men jag törs inte för alla ormar. Det är jättehobbigt. Det finns ju massor med alternativ i skogen men inte alls många i samhället. dessutom tar det så mycket på knäna att springa på asfalt. Jag fick så ont i dem när jag la landet runt garget också så vi får väl se vart det här slutar.
Men nu ska jag allt ge mig iväg. Så får vi se hur det går..

Hej hopp!

Kommentarer
Postat av: Mickan

Åh, vad gulligt med frukost på sängen! Kul att det gick bra att jogga! Vi kan ju jogga tillsammans lite i sommar om du vill=) Ang. fotbollen ikväll som du skrev, vi får se sen, inte helt omöjligt att jag hänger med=) Och förresten, det är VM-kval;) Haha! Ses om en stund=) PUSS!

2009-06-06 @ 15:48:20
URL: http://miickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0