Hell yeah!!

Jag sitter här och stinker avgaser och besin och all möjlig goja. Jag kom precis in på världens bästa humör, tänk vad lite luft kan göra. Jag vaknade nämligen på bottenhumör med världens mensvärk, blä!
Ni undrar säkert varför jag stinker och varför jag är på så bra humör, kan jag tänka. Jag började med att sätta klart häcken mellan oss och grannen, äntligen. Jag satte 73 plantor och grannarna hade börjat sätta lite, 40 plantor så jag har minsann gjort mest! :o)
Henke har till på köpet grävt allt så det är nog vi som har satt den här häcken... :S

Efter det skulle Henke klippa gräset men jag tyckte att eftersom jag redan var i tagen så kunde jag göra det. Så det känns som jag har sprungit ett maraton för fort gick det, nästan 2000 kvm är det också. Givetvis hade jag min mp3 och rätt va det var stod Elsa och Henke och skrattde åt mig, då gal jag tydligen väldigt högt för alla som gick förbi, ups!

Eftersom det alltid finns något att göra, om man vill, när man har hus så satte Henke fart och började forsla bort stenen som vi hade till det nya landet. Det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig men det får Henke ta på sig. Han ringde nämligen till Målilla Transport och de kom med stor sten, jag ville ju ha liten. Men Henke tyckte att vi kunde använda den när vi skulle bygga altanen sen. Fast jag vart lite irriterad så jag slängde på stenen i alla fall, det var också jag som gjorde alltihop! Jag har blivit lite utav en trädgårdstomte. Det är nog den känslan som har fått mig på så bra humör!

Nu är det nog bäst att jag slänger mig i duschen för usch vad jag stinker, det är det värsta jag vet. Samma stank blev det när man var "ung" och tjuvåkte moped.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0