1...2...3...4,5,6,7,8,9,10!!!

Herregud alltså! Ibland bävar jag i min ande som svärmor säger =)
Idag har det inte varit världens bästa dag till att börja med ens, det hjälper ju inte att Maja valde att inte sova middag idag. Det blir ju inga muntra miner då precis.

Vid middagen dög det inte för fröken Maja, maten kastades omkring hej vilt (!) tillsägningar efter tillsägningar som inte hjälpte det minsta. När jag sedan vänder ryggen till för att hjälpa Elsa på toaletten hör jag världens kras. Då har Maja helt enkelt slängt ner tallriken på golvet. Jag brukar alltid ha plasttallrik till henne annars, men inte just idag... Då fick Anette frispelet, skrek hej vilt och bara sköt iväg Maja från bordet. Drog fram dammsugarn (igen) och fick bort allt splitter, sen in med henne och tvätta av henne.

- Å, nu kan du gå in på ditt rum, sa jag och puttade på i rätt riktning.

Där stog hon innanför dörren och tjöt, ja jag vet inte hur länge (alltså det rörde sig om minuter, inte timmar..) Jag bara ignorerade henne. Sen när hon tystnade gick jag och skulle kika efter vad hon gjorde, och så fort hon fick syn på min började hon böla igen.
Vaddå, hon är ju ändå 1,5 år, man kan ju inte dalta med dem hur länge som helst bara för att de är "minstingen".

Så här söt är hon inte jämt, bara nästan ;)

Kommentarer
Postat av: Mickan

Men mosters lilla hjärta! Hon testar alla gränser nu=) Jag tycker du gör rätt, säger du inte ifrån nu kommer det bli ännu svårare sen! =) Puss puss

2009-11-25 @ 17:04:20
URL: http://miickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0