Julen avlöses med sjukstuga

Usch, så fort mina två bjuddagar var över och vi var bjudna till mamma hann jag inte mer än att sätta mig så hoppade en grym förkylning på mig. Näsan rinner, halsen svider och febern nosar mig i nacken...

Maja väckte mig imorse med kommentaren: "mamma det är blod" och så höll hon fram handen. Jag tittar upp på henne när jag precis skulle fråga vad hon gjort och håller på att ramla ur sängen, hela ansiktet va fullt med blod. Jag trodde jag var med i en rysare ett tag, men det var ju "bara lite näsblod" inte så lite egentligen. Hu vale! Tvätta tvätta.

Men nu tänker jag bädda ner mig i soffan under goaste filten ever och försöka kurera mig, det är ju två roliga helger framöver att se fram emot så det ska väl inte va så svårt.

God fortsättning!


Kommentarer
Postat av: Mamma

God fortsättning! Krya på dig. Puss och kram mamma

2011-12-27 @ 21:59:40
Postat av: Lotta

Sv: Det lät otroligt gott måste jag säga men samtidigt väldigt svårt.. Jag har nog bestämt mig för att göra en Chokladmousse till efterrätt, enkelt och gott, men jag har ingen aning om huvudrätten.. Har du några förslag?? :)

2011-12-29 @ 18:46:52
URL: http://olesenstjej.blogg.se/
Postat av: Lotta

Sv: Oh, det lät otroligt gott måste jag säga! Riktigt lyxigt :) Och roligt att du tycker om filmtipsen, jag ser ju ganska mycket film och sen är det inte så många som skriver om det så jag tänkte att det kunde vara lite annorlunda och kul :)



Hoppas du får en underbar kväll imorgon, gott nytt år! :)

2011-12-30 @ 19:10:20
URL: http://olesenstjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0