"Second handat"

Hittade en skitsnygg gammal golvlampa på stegen idag på lunchen. Den skulle passa i träslag till min fina ärvda skinnstol, men kruxet är att jag tyckte att den var lite för kort..?!
Vad är det att tveka på egentligen, 50 spänn kvittar ju man skulle säkert kunna göra något åt det isåfall :)
Men bangade, får klura lite över helgen å se om den finns kvar i så fall till veckan...

Istället hittade jag två söta krukor som jag tänkte ha nu till jul. Massor med fina silverbrickor, men hann ju inte riktigt på lunchen...

Nackdelen med mobilkameran är bildkvaliten, utan blixt blir det svart, med blir det blänk blänk blänk! Men samtidigt är det smidigt, särskilt när datorn är avstängd :) Nedan är en av krukorna på fot, me like! Jag knöt ett silverband runt, lite vit sten och vips har man lite juligt :)
Fruktkorgen har jag slängt på lite silverfärg, så passar även den in, tröttnade på allt svarta... Slutligen bytte jag ljusstaken, har inte varit särskilt förtjust i denna julklapp från chefen (man samlar och bygger på) förut, men helt plötsligt fick den en egen plats i mitt hjärta!

Nu natt! Sov gott!


Kommentarer
Postat av: Therese

Fint!

Och på loppis får man inte stressa....;)

2011-12-02 @ 23:49:45
URL: http://inspireras-pyssel.blogspot.com
Postat av: Anette

Nä, jag menar det! Då missar man ju gobitarna som är undangömda i alla hörn ;)



(btw; så bra, nu funkar din länk :) )

2011-12-03 @ 07:07:01
URL: http://mammaanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0