Före- och efterbilder på huset

Jag är absolut ingen mästerfotograf så ha överseende med bildkvalitén! Allt är inte klart, smådetaljer saknas och endel saker står utsatta som utfyllnad på endel ställen, ni får se det i stora drag =) Välkomna till oss!


Hallen före                                   Hallen efter


Vardagsrum före                           Vardagsrum efter


Vardagsrum före                           Vardagsrum efter


Vardagsrum före                           Vardagsrum efter


Vardagsrum före                           Vardagsrum efter


Köket före                                    Köket efter


Köket före                                    Köket efter


Köket efter


Detaljbild köket                             Detaljbild köket


Detaljbild köket                             Detaljbild köket


Hallen före                                    Hallen efter ("löparbanan är borta")


Gillestugan före                             Gillestugan efter


Gillestugan före                            Gillestugan efter


Gillestugan före                             Gillestugan efter


Gästtoaletten före                         Gästtoaletten efter


Deras gästrum före                       Vårt sovrum efter


Vårt sovrum efter                          Detaljbild


Framsidan före                              Framsidan efter, fortfarande inte helt klart!



Kommentarer
Postat av: fanny :)

så fint ni har det :)

2011-10-23 @ 21:00:57
URL: http://littlefanny.devote.se
Postat av: Therese

Här snackar vi renovering....

Skoj att se skillnaden. Ni har verkligen gjort det jättefint.

Kram

2011-10-23 @ 21:04:36
Postat av: Anette

Tack! :) Ja det var en hel del att göra innan vi ens kunde flytta in. Barnens rum är kvar, toaletten och tvättstugan kommer väl framöver... Kul men det är ju inte precis billigt :S

Kram!

2011-10-23 @ 21:15:11
URL: http://mammaanette.blogg.se/
Postat av: Louise

Äntligen lite bilder;) Gud vad fint ni har gjort. Jätteduktiga!

2011-10-23 @ 21:17:19
URL: http://eveblo.blogspot.se
Postat av: Anonym

Heej!

Kul att du hittade till min blogg!



Jag har inte riktigt kört lchf utan hattat runt på olika dieter o hittat

Min egen ! Tar lite från alla!



Inga kolhydrater o lite fett!

Mycket grönt o protein!



Haft mycket problem med magen pga magkatarr me visade sig vara min galla :/ så nu får jag mycket bättre men stressar en del än och får orolig mage :(



För det har jag ett bra tips och det är minska på kolhydrater och

Mejeri !

Sen jag minskade har jag mått toppen

Och vet fler som gjort det och kan intyga

! Prova så får du se!!



Fråga på bara har inget att dölja!

Kram AnnaBia

2011-10-23 @ 23:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0