Så fruktansvärt!

Vi pratade om mordet på 4-åringen i Ljungby på frukostrasten, sen möts jag av nedanstående löpsedel när killen kommer med tidningarna.
Det är fruktansvärt tycker jag, först är man rädd att någon galning går lös å mördar små barn. Är mina barn säkra på dagis, hos kompisar etc, tänker jag.
Sen undrar man, nu när de misstänker att ett barn är boven, hur kan det hända?! Hur kan ett barn ha ihjäl en kompis? Vem har lärt honom/henne att hata så otroligt mycket? Var 4-åringen "mobbad" enligt tidningen var pojken utsatt. Kan det berott på att pappan sitter i fängelse för att han misshandlat barnens mamma? Barn kan va så elaka... Antagligen var det en olyckshändelse, eller jag vill i alla fall tro det! Läs artikeln på www.expressen.se

Vad tror ni har hänt?!


Kommentarer
Postat av: Mickan

Vittnen påstår ju att fyraåringen hade blivit ovän med syskon och vänner så förmodligen har de bråkat och kanske slagits och något gått snett. Det tror jag i alla fall. Samtidigt "skönt" att det inte är någon galning som går runt och dödar barn. Fruktansvärt är det hur som helst.. Stackars liten.

2011-10-19 @ 21:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0