Åh shit!!

Idag har jag varit i Västervik, på sjukan. När jag kom ut och skulle sätta på mobilen igen hade ett Kalmarnummer ringt och lämnat ett meddelande. Det var från Tingsrätten....! Hur ofta ringer de mig? VAD vill de mig? Herregud! Paniken började komma krypandes, de ville att jag skulle ringa upp så fort som möjligt.
Jag ringde upp. Jag är kallad som vittne från en incident på jobbet. Imorgon! Snacka om kort varsel. Som tur är behöver jag inte infinna mig, utan det ska ske via telefon. Men ändå! Tycker det känns otroligt stressande, jag är inte gjord för sånt här....!

De ska ringa mig vid kl. 10 imorgon, men det kan bli uppskjutet så jag ska finnas tillgänglig till de har ringt. Jag har en tid på synoptik vid 9.30 (som varit bokat ett tag såklart) så vi får väl se hur dramatiskt det blir där inne. Det gäller att ladda mobilen inatt i alla fall.
Å tänka tänka tänka, hur gick det till nu igen.. Undra hur många timmars sömn jag får inatt?! Jag ligger ju redan efter med några hundra....

To be continued....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0