Myskväll för mig själv

Eftersom jag jobbar en stund imorrn och Henke har jouren stannade barnen hos morfar en natt till. Vad kvittar det om jag hämtar dem efter sju ikväll när de nästan ska i säng direkt eller vid ett imorrn? Lika så bra! Men va jag saknar dem! Helt galet!

Jag passar då på att se en film som jag vet att inte Henke vill se. Frågan är om det är så klokt att se den när jag är helt själv hemma? Kanske lipar genom hela filmen, har väldigt lätt till tårar.
Nåväl, upp till bevis. Klockan ringer 5.50 imorrn och filmen är 2 timmar lång så det är väl bäst att sätta igång!

Va gör du ikväll?


Kommentarer
Postat av: Mickan

Såg den på bio. Vad tyckte du?:)

2012-02-25 @ 16:11:50
URL: http://livelovelaugh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0