Jamen så bra då!

Verkligen toppen att jag har koll på hur jag jobbar. Jag var helt inställd på att jag var ledig imorgon eftersom det är "afton" och det brukar klassas som lördag och eftersom vi inte längre jobbar lördagseftermiddagar hade jag fått för mig att jag var ledig. Men så jobbar jag 8-18, det är lite skillnad... Suck! Hade hellre stannat hemma och päst som han här nere på bilden imorgon. :)

Henke ringde nig bär jag var på väg hem och bad mig köpa coca cola till Maja, det enda hon ville ha. För hon har fått hög feber igen, stackars liten. Börjar undra om det inte är urinvägsinfektion, brukar ju bli febertoppar då... Hoppas inte.


Kommentarer
Postat av: Lotta

Sv: Jaa, jag hade ju den på bilden som välkomstdrink och den är verkligen jättelätt att göra och jag tycker att den är riktigt god.



Jag hade Absolut vodka, tranbärsjuice och sen toppade jag med fruktsoda och hade i några droppar från limen :)

2012-01-04 @ 15:59:36
URL: http://olesenstjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0