Drog en bete

Två snygga brudar och jag tog en sväng till stan. Vi skulle fika, men de omförhandlade det så vi hamnade på McDonald's. Så skulle vi köpa löparkläder till Elsa, som vi sett på hm's hemsida och tyvärr sålt slut där i hennes storlek. Men de hade inte fått in det i butik än.. En annan jacka fick vi tag på i alla fall, lite småkrafs och sånt. Jag glodde ju såklart efter bröte till mig och damerna va så hjälpsamma, trots det hittade jag inget... För kräsen kanske! Just det, godis till ett helt kompani köpte vi oxå, farligt med stora godishus!

Nu en kaffe vid brasan med maken min, en bailys serveras tydligen till oxå ;)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Stora damerna! Puss och kram

2012-03-31 @ 17:03:22
Postat av: Mickan

Vad härligt att åka iväg med stora tjejer. Om några år åker de själva.. Huajaja, måtte de stanna i växten! Hihi! Puss

2012-03-31 @ 20:51:34
URL: http://livelovelaugh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0