Ännu en löprunda

Det "bidde" en löprunda idag oxå, trots skrovlig hals. Inte så bra kanske, men jag kände ju verkligen för det. Men fan va det prasslade i buskarna överallt, har ormarna kommit fram redan tror ni?! Uscha, hoppade högt på ett ställe..

Har även avnjutit en god middag som bestod av grillad fläskfilé, tzaziki och grönsallad. (Vi "syndade" lite och tog några vitlöksbröd, men det är ju helg så...)

Elsa ska få cykla en runda sen tänkte jag oxå, det är ju så gott väder! Maja får åka vagn och jag får lite vardagsmotion ;)

Nähä, nu ska jag re undan, Henke har åkt till jobbet så det blir att kika på en romantisk komedi på canal+ ikväll.

Kommentarer
Postat av: Freeinspirit

Nej,inga romantiska komedi filmer!Dem ger bara falska och overkliga förhoppningar för oss tjejer...Dem gör oss olyckliga,det är vetenskapligt bevisat!=( Ta en action rulle nästa gång!Haha!=)

2009-04-18 @ 19:30:13
URL: http://freeinspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0