Pollenallergi...?

Jag vet ju att jag är lite känslig när pollen börjar komma och allt börjar blomma. Men nu vete katten om det inte har blivit värre, eller om det är för att jag är förkyld det blir värre eller om jag kanske inte ens är förkyld utan det bara är pollenallerig..? Jag har ingen aning.
Men när jag är förkyld brukar jag alltid må allmänt dåligt och det gör jag inte nu. Visst det är jobbigt att gå och försöka hosta för det är något som kliar i halsen och samtidigt snora. Ena sekunden är jag täppt medans nästa när jag kanske böjer mig ner droppar från näsan... Men inte som när man är fökyld vanligvis och känner sig febrig.

Who know´s...?! Den som lever får se.

Kommentarer
Postat av: Anna

Är själv pollenallergiker och vet lite om hur du kan skilja allergi från vanlig förkylning. Trött, men inte allmänt dålig som vid förkylning, inte frusen och så vidare. Helt slut av minsta ansträngning. Snoret (inte så trevligt, men ett bra tips) är helt genomskinligt och det känns som man syter ut massor, fast det bara blir en liten klutt i pappret. Kliar i hals, näsa och ögon. Hoppas det är till någon hjälp

2009-04-23 @ 22:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0