Ujuj, vi har haft fullt upp...

Vi har verkligen haft fullt upp i helgen. Massor att göra men mycket är nu i alla fall uträttat, skönt det!
Henke och jag var i Jönköping i lördags och handlade julklappar, så nu är det bara Majas fåtölj kvar som va slut tyvärr. Pappas har jag inte köpt än men det är helt klart vad det ska bli nu i alla fall. =)


Så har vi passerat första advent ( och andra, men jag är
lite sent ut på uppdateringen... :S )


Va passar väl bättre än tacos en fredagkväll? ;)

Mamma/mormor Ingela var och hälsade på oss tjejer
i fredags kväll, så vi passade på att ha lite mys. <3


Elsa var på juluppvisning/avslutning i kyrkan.


Vi passade på att köpa lite förvaring till Maja,
så nu slipper hon ha allt på golvet
utmed väggarna...

Kommentarer
Postat av: Mickan

Trollungar! Vad långhårig Maja blivit, hon ser så förjodat busig ut med det där yviga håret, sötungen! Och tomtenissan ska vi inte tala om =) Vad fint det blev på hennes rum!



Lägger strax upp ett recept på bloggen som jag tycker ni ska testa! Jättegott och du brukar ju vilja ha nya tips! =) Puss!

2009-12-07 @ 17:19:32
URL: http://miickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0