Landet

Så då var det färdig-planterat. Det enda som fattas nu är sten. Jag hittade jättefina vita stenar på jem&fix, de låg påsvis. En påse räckte nästan till 1 kvm och kostade 75 kr styck. Landet slutade på ca 7kvm så det får vänta ett slag, ska kolla med "bönderna" här hemma i Målilla först om de har ett bättre bud.

Nu har jag fått blodad tand också, vi har pratat om att lägga sten och sätta typ tuja, (små sådana, längs med garageväggen. Så det får det väl bli härnäst. Sen är det soldäck som står högst på listan, som jag vill bygga ihop med den befintliga altanen. Där utanför vill jag sen plantera och styra ihop det också, så vi får väl se hur långt pengarna räcker. Helst skulle jag vilja slänga upp en altandörr från sovrummet ut till det nya soldäcket också. Men ni hör ju själva, vi är uppe i rätt så mycket pengar nu helt plötsligt...

Nu ska jag springa igenom duschen efter en heldag ute i jorden. Efter det blir det mys uppe till en film innan Henke ger sig av för att avklara en ny och sista veckan på utbildningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0