AAAAAAJ!!!

På tisdagar får vi varor hit till affären, de är lastade på stora vagnar eller containrar skulle man kunna säga. Det värsta är att de är så bångstyriga så man kan knappt köra dem!
Nu fick jag en vagn som det ena ljulet inte ens snurrade på, och vad händer?! Jo jag kör över min egna lilltå!!! Jag som bara har foppatofflorna på mig idag, har inte haft dem på jättelänge för jag brukar frysa så mycket om fötterna. Men hädanefter får jag väl plocka fram mina stålhätte-träskor ;)

Men nu struntar vi att jag sitter här med en tå som bultar och blir varm-kall-varm-kall hela tiden och så går vi och äter lunch istället!

Go´middag!


Kommentarer
Postat av: Mickan

Jag är inte hypokondriker, det är enbart när jag vaknar och är yrvaken men det går över på tre sekunder;)

2009-10-27 @ 20:06:57
URL: http://miickan.blogg.se/
Postat av: Mickan

Men hallå?! Jag gjorde ju också en blinkgubbe?! Jag tog det inte särskilt allvarligt, jag fattade att du skämtade men du hajjade visst inte att jag skämtade tillbaka? =)

2009-10-28 @ 15:24:34
URL: http://miickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0