Höstfint

Idag gick vi iväg till blomsteraffären och Framsteget (Dagcenter, de har massor med heminredningsgrejer) hela familjen.
Sen gick vi hem och körde racet, Henke putsade alla fönster, damsög och nu har han frostat av frysen och rensat kylskåpet (ingen dålig karl jag har ska ni veta!) Jag har strykt alla gardiner som vi bytte ut, planterat i krukorna ute och aktiverat kidsen. Elsa hjälpte mig att pärla rönnbär så jag kunde hänga dem lite snyggt ute i krukorna, det gillade hon verkligen! Maja, hon mumsade mest på muffinsen som vi gjorde igår. =)

Men nu behöver jag lite hjälp, vilket tycker ni är snyggast? Med eller utan den svarta gardinen bakom de nya lila gardinerna?

Med

Utan


Lite mer smått & gott kan jag bjuda på från dagen.

 




Å med det säger jag GoNatt mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Mickan

Jag tycker utan! Vad fint ni gjort med rönnbären! Har du kommit på det själv? Fiffigt! Och gullegrisen, hur söt kan man vara när man är smutsig? =) PUss!

2009-10-12 @ 22:45:18
URL: http://miickan.blogg.se/
Postat av: Karol

Jag tycker med! Pysslig du är. Hoppas träningsverken har slagit in :)

2009-10-13 @ 10:04:08
Postat av: Anette

Karol: Henke tyckte oxå med, men jag vet inte, vi får känna på att lite =) träninsverken har satt in ordentligt :p Men nåt fel är det nog i min hand, det skakar utav bara attan, fortfarande... :S

2009-10-13 @ 10:38:58
URL: http://mammaanette.blogg.se/
Postat av: Mickan

Jag tycker inte det lila i gardinerna kommer fram med de svarta bakom. Ta bort dem med en gång! ;) Haha!



Hoppas smärtan i handlederna försvinner snart!

2009-10-13 @ 16:58:27
URL: http://miickan.blogg.se/
Postat av: Ulle

Jag tycker det är finast MED de svarta :)

2009-10-13 @ 23:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0