Nu blir det film!

Jag lånade hem "dumpa honom" har hört både bra och dålig kritik så jag har inga förväntningar, men hoppas att den är bra. Det är ju bra skådisar med. Så ska vi tända massa ljus där upp oxå, det är verkligen höst nu. Regn å massa blåst, men det är ju då det är mysigt när man kan tända ljus. NU svamlar jag bara, på med pyjamasen och ner i soffan med en go filt oxå =)

Sista jobbdagen imorrn förresten så blir det kyrkan för att titta på Elsa sen direkt efter, och snabbt hem för att laga mat så jag och Emelie kan åka å boxas i Virserum sen. Första passet för den här säsongen, vi va lite segstartade, men känner jag ss rätt kommer vi inte missa ett enda pass sen när vi väl har börjat för det är såå jävla kul!! Skönt att få slå ut sina krafter :D

NattiNatti allt folket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0