Vilket stress

Kom precis hem från Virserum där Maja har varit hos doktorn och visat upp sina "pluttar" hon fick diagnosen eksem.. :S Tveksamt, men så säger läkarn så så är det väl då. Men hur många läkare ursäktar sig mitt i undersökningen och lämnar rummet för att dennes privata mobil ringer...? Oproffsigt..

Snabbt laga mat nu, sen ska Elsa på mini-miniorerna igen. Gillar inte detta stresset på onsdagar faktiskt, men barnen gillar det ju.

Förresten, är det förbjudet för barn att bajsa 3 gånger på en dag när de är på dagis? Ska föräldrarna nästan få en utskällning vid hämtning pga det? Det kan man ju inte veta innan man lämnar, och det är väl knappast magsjuka bara för att de bajsat ett par gånger.....?!

Confused, så tjafsa inte med mig idag, det säger jag bara... Hua!!!

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Hej igen tjejen! :)



Det är inte lätt det där ;) Jag skulle ta A-knappen (jag tror att den motsvarar AV på min kamera. Eller P om det inte fungerar). Har du flera fokuspunkter på den också, så skulle jag välja att bara använda EN fokuspunkt och det är den i mitten ;)



När man fotar i mörkret så måste man vara stilla, för det blir längre slutartid när man tar. Men prova att ta med Iso 800 först och håll kameran riktigt stilla.

Kompensering är en skala som du kan ändra med plus och minus (oftast till minus två eller plus två som mest). Det gör man för at kompensera för ljusa eller mörka foton beroende på ljus utomhus/inomhus.



Hänger du med? ;) Skriv igen om du vill! :D



Kram Carro

2009-10-14 @ 16:41:12
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Mickan

Confused betyder förvirrad.. haha!



Men hallå, varför blev du utskälld för det? Det är väl BRA att hon bajsar?! Eller?! Herregud... Ni måste ta upp såna här saker, de verkar ju helt knäppa på det där dagiset. Inte första gången det händer..

2009-10-14 @ 17:47:48
URL: http://miickan.blogg.se/
Postat av: Jossan

Det var det sjukaste jag hört. Då skulle Jonah få utskällning varje dag i så fall:)Det kan ju inte en annan rå för.

2009-10-14 @ 18:12:04
Postat av: Mickan

Jaha, jag trodde du menade att du hade skrivit fel, att du skulle skriva förbannad egentligen eftersom du skrev så bråka inte med mig idag.. =)

2009-10-14 @ 18:14:02
URL: http://miickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0