Finbesök ikväll

Ikväll kommer Safir på besök. Hon mår bättre nu så Yvonne vill komma med henne en sväng så vi är färska i hennes minne =) Ska bli så roligt, vi längtar ju efter henne så mycket!

Nu ska jag slänga mig i duschen så jag kan gå ochhämta mina älskade ungar på dagis sen, tänkte få lite luft. Känner mig ganska tung i huvudet så hoppas det blir bättre.

Ikväll är det även dags för mini-miniorerna för Elsa igen, det gillar hon ju hur mycket som helst. Imorgon är det sen dags för en mardröms-helg för min del;

torsdag 8-20.15,
fredag 7-18,
lördag 8-20.15,
söndag 10-15.15

Plus att jag ska gå på säsongens första boxpass på söndag kväll, sen somnar jag nog gott när jag kommer hem...

Så det här kan nog va det sista ni hör av mig innan helgen drar igång, men då vet ni i alla fall varför nu... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0