Lite bilder


<3


Försökskanin


Måste jag stå här?!


Våra kompisar


Katten spanar på fåglarna


Jag har bojkottar rött till jul i år. Jag tänkte köra på vitt och silver, kanske redan har nämt det? Men Elsa får i alla fall lite rött, hon har en röd stjärna och det är ju lite rött inne på hennes rum så där passar det ju. Majas gardin ska sys om lite innan jag sätter upp den. En stjärna har hon dock fått så länge ;)
Har pysslat med adventsljusen som ska stå på bordet oxå ikväll. Även testat lite manuellt och autofotning, har låååångt kvar innan jag kan manuellt :)


Elsas fönster


Manuellt                                        Auto

Förresten, rosen som står bredvid. Vad gör jag för fel med den? Hade en lika dan rosa innan, men de vissnar innan ens knopparna hinner slå ut. Jag som älskar rosor.... Tips mottages gärna!



Kommentarer
Postat av: Maria Andersson

Har för mig att rosen ska stå ljust (fönstret) och ha jämn tillförsel av vatten..(jag har aldrig klarat av dom, Haha!!) Lycka till!!

2011-11-24 @ 08:17:37
Postat av: Mamma

Va fint ni får det! Vilka härliga bilder på Safir,Monty,Fåglarna och Maja. Puss och kram mamma

2011-11-24 @ 09:50:35
Postat av: Anette

Jag var i blomsteraffären å skulle ha nåt nytt till köksbordet och passade på att fråga henne. Hon sa som dig Maria att det är för mörkt nu, så hon hade inte ens rosor till försäljning nu. Tack för tipset!

2011-11-24 @ 13:01:38
URL: http://mammaanette.blogg.se/
Postat av: Mickan

Snuttisnuttisnutti igen!! Jag längtar till julkortet dimper ner i brevinkastet! :) Pälsbollarna är ju hur goa som helst med. <3

2011-11-24 @ 19:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0