Förberedelser

Som jag nämnt i tidigare inlägg har vi många jämna födelsedagar framför oss. Igår fyllde allra bästaste syster 25 år! Till henne ska det då bli en tårta, ja alltså hon har "beställt" så det är ingen överraskningatårta. Det hade ju varit ganska dumt att skriva om det här isåfall.
Men den här gången blir det utan marsipan, ingen sugerpaste heller. Det ska bli vit choklad överst. Spännande att se vart det slutar imorgon kväll. Nu är i alla fall mousserna klara, så jag bara har att sätta igång när jag kommer hem från jobbet.

Jag vill tillägga att jag är smickrad av alla förfrågningar om tårtbeställningar. Men som det ser ut nu, gör jag bara inom familjen. Tyvärr finns inte tiden till att göra fler, jag skulle gärna om jag hann. Det får framtiden utvisa.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Låter gott! Puss och kram

2012-04-12 @ 16:05:15
Postat av: Anette

Det är det säkert oxå, men vi som kommer får äta massor eftersom typ hälften av gästerna ligger sjuka och inte kan komma.... ;( Puss och kram

2012-04-13 @ 07:12:09
URL: http://mammaanette.blogg.se/
Postat av: Mormor Anita

Shit också att vi inte kommer att få smaka!!

kram från mormor.

2012-04-13 @ 15:47:20
Postat av: Anette

Ja så himla dumt det blev mormor, typiskt! Men det blir fler gånger :) annars får väl mamma ta med en doggybag hem till er ;) kram kram

2012-04-13 @ 16:10:11
URL: http://mammaanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0