Hemma igen

Vet inte om jag hade missuppfattat henne jag pratade med igår eller om hon hade missuppfattat henne jag var hos idag (hängde ni med?!) men operationen kommer äga rum 23/4 och jag har alltså inte gjort den idag.
Blandade känslor. Men nu gick jag i alla fall och la mig en stund eftersom jag fick sån huvudvärk när spänningen inför idag släppte. Mysigt sällskap fick jag visst oxå ;)

En lunch på Zorbas hann vi med innan vi styrde kosan hemåt igen.
Där, för den delen, hamnade vi bredvid en bitter högtalande kärring i 50-årsåldern som dessutom hade ring i näsan. Inget va bra, alla va dumma i huvet, flator hit å fan jävlar dit. Ingen lugn och ro där inte! Jag hade god lust att be henne hålla truten! Men man är ju så jäkla svensk!


Kommentarer
Postat av: Therese

Här kommer en annan kärring i 50-årsåldern....fast jag har mina ringar på fingrarna....

Synd att det blev missuppfattningar...men tyvärr inte så ovanligt...

Jag tror jag har skrivit till dej att loppisen här i byn är den 13 april...men har visst ståt fel på lapparna...det är lördagen den 14:e april...klockan 10 och det brukar var kö in ?!

Kramar och hoppas värken släpper snart!

2012-04-03 @ 16:09:27
URL: http://inspireras-pyssel.blogspot.com
Postat av: Anette

Jag hoppas inte du tog illa upp, eller nån annan! Du är ju en kvinna i dina bästa år, detta var verkligen en riktig kärring!! Hon får inte ens lösa entrébiljett till blåkulla!



Okej då ska jag kolla det för fredagen jobbade jag :( vilken tur! :)Tack!

En powernap gjorde susen, nu svirar vi om till simskolan ;)



Kramar!

2012-04-03 @ 16:14:43
URL: http://mammaanette.blogg.se/
Postat av: Mamma

Lördag 14 april är det Vårruset i Målilla och 25-årskalas i Växjö. Hinner du mer? Puss och kram

2012-04-03 @ 16:28:02
Postat av: Mamma

Skönt ni ser ut å ha det! Söta Safir!

2012-04-03 @ 16:28:44
Postat av: Mickan

Synd men skönt för då hinner du se din syster en gång till innan du blir blind, haha! Skoja:) vilken goding hon är safir! Ska mysa med henne i helgen minsann! Puss

2012-04-03 @ 16:31:50
URL: http://livelovelaugh.blogg.se/
Postat av: Therese

Skojar bara...jag tar inte illa upp!

Jag är gärna en lite gumma ;)

Kram

2012-04-03 @ 18:35:01
URL: http://inspireras-pyssel.blogspot.com
Postat av: Anette

HAHAHA Mickan, nu va du rolig va!! :) jag kommer se ditt vackra ansikte miljoner gånger till innan jag blir blind, å då är det av ålderdom. När jag är 98 år! ;) puss



Thesa: med en knut i nacken (håret)? ;)

Kram

2012-04-03 @ 21:48:00
URL: http://mammaanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0