Hyperventilerar!!

Idag när jag vaknade hade mitt öga kletat lite, så jag ringde Memira och kollade om det var onödigt att åka på förundersökningen imorgon. Men de trodde inte det var någon fara, faktiskt tyckte de att ser allt bra ut kan vi lika gärna operera imorgon. Jag har ju en bit att köra! Å herregud! Shit alltså! Jag är dönervös!!
På ett sätt kan det ju inte bli bättre, då slipper jag va nervös i tre veckor, imorgon är det över. Fast jag är inte tillräckligt påläst, hade tänkt å läsa mer när det närmade sig. Men frågan är, kan jag köra till jobbet 6.30 dagen efter? Kan jag ta hand om tjejerna imorgonkväll? Osv osv. Allt var ju kirrat det datumet som var bestämt innan, tom vikarie. Men bara jag kan göra återbesöket i så fall på torsdag så får jag väl ta en taxi till jobbet på onsdag morgon ;)

Jag hoppas faktiskt att jag kan göra det imorgon, så jag slipper vänta...

Men...


Kommentarer
Postat av: Louise

Jag håller tummarna att du kan göra operation och att den håller budgeten. Lycka till! Tänk att se utan hjälpmedel:)

2012-04-02 @ 22:01:05
Postat av: Anette

Tack va gulligt av dig! :) Du kommer nog dit tids nog ska du se :)

2012-04-03 @ 21:44:14
URL: http://mammaanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0