Långfredagen

Idag påskstädar vi här i huset. Det var riktigt välbehövligt! Henke var klar med sin del och gav sig ut på en löparrunda med några fler brandmän, det gäller att de håller sig i form ;)
När jag är klar med min del ska jag oxå ut på en tur, men jag håller mig till jogg. Har inte blivit nåt av den sorten den hör veckan när det är jour, känns inte bra att Henke ska byta jouren för att jag ska träna... Men en tur är nog ingen fara?!

Töserna leker hårfrisör, Stina ville ha lågt hår idag. Så Elsa och Emmy blöter med lite balsamspray och kammar och kammar och kammar lite till :) de är så söta! ❤ Maja håller sig mest i kulisserna.

Nähä nu måste jag fortsätta med dammråttorna....


Kommentarer
Postat av: Mamma

Så söta små frisörer! Puss och kram

2012-04-07 @ 11:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0