Tack ska ni ha! Wohow!

Vad glad jag blir! Det måste vara något slags rekord. 93 unika besökare enligt min räknare här på bloggen. Som mest har jag nog haft 65-70 innan, men 93! Härligt hörrni!
Fast givetvis måste jag säga att det är lite tråkigt att det inte är såå många av er som vågar ge er till känna... ;) Nåt måste ni ju gilla eftersom ni kommer tillbaka. Tala om vad vettja! :)

Märkligt är det oxå för enligt blogg.se statestikmätare är det alltid många fler besökare, även unika besökare, än vad min räknare visar. (Unika besökare betyder att en person kan besöka bloggen, från samma ip-nummer då, flera gånger men det räknas bara en gång.)


Kommentarer
Postat av: Ziingogirls

Hejsan, fin blogg!



Glöm inte att vara med i våran påsktävling med värde kring 200-300 kr. Man vill ju ha så många påskägg som möljligt! Och en stor länk med alla våra 100-200 läsare per dag!!! Gö det häär --> http://ziingogirls.blogg.se/2012/april/pasktavling.html#comment

2012-04-04 @ 14:50:44
URL: http://ziingogirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0