Vilken underbar dag

Jag har bara sugit i mig all energi som har getts idag.
Matilda och lilla Selma har varit här hos mig och Maja en sväng på förmiddagen. Lite fika, sen blev det stress och jäkt för att hinn hämta Elsis på skolan. Maja tjöt hel vägen till och hela vägen från skolan, bara för att hon inte kunde åka kälke (svårt när det är grusat). Men jag njöt av hel promenixen, strålande solsken och en sådär -4 grader. Underbart!

Sen blev det oplanerad storstädning med soff-flyttning-och-sätta-tassar-under, haha! Genomsvett blev jag i alla fall. Fick fin hjälp av fina flickor, märkligt nog fick jag bara bild på en. :)

 

 

 

 

Nu ikväll har Elsa och jag varit på simskola. Jag passade på att simma lite, tänkte att det är bäst att simma en halvtimme i lugn takt än simma snabbt å stanna stup i kvarten. Gick mycket lättare med det tänket :)
Sen hade jag lovat henne bastu, så vi gjorde lite inpackning och hoppade in. Gött!!

Hemma väntade lilla Safir på promenad, så jag tog en sväng. När jag kom hem igen väntade kvällsmat med nypressad apelsinjuice. Alltså det kan va det godaste!

 


Nu ska jag softa en stund till i soffan innan lägg dags.

På återseende! :)

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Mickan

Nu gick det visst kommentera igen bara för det. Kollade bara första gången och trodde inte det gick sen.



Hon är en liten spillevink den där gobiten! Hon verkar brås på moster hon också!;) <3<3<3

2012-02-09 @ 20:09:26
URL: http://livelovelaugh.blogg.se/
Postat av: Anette

Jo tack det gör hon nog, brås på dig alltså för mig kan det ju inte va ;) haha! Sötnöt! Men så in i Nordens trotsig just nu, när jag trodde det började gå över blev det ännu värre!! :) puss!

2012-02-09 @ 20:16:03
URL: http://mammaanette.blogg.se/
Postat av: Mamma

Rackarunge! Hon ä för go! Puss och kram!

2012-02-12 @ 15:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0