Fel unge!

Oroade mig ju för magsjukan. Märkligt nog var det Maja som spydde ikväll, tyvärr va vi inte hemma. Men Ulle och Per fick ju i alla fall en nystädad toalett ;)
Stackarn, hon satt i mitt knä, trött å hängig. Så höll hon sig för munnen och jag hävde över henne till Henke å hojtade "här spriiing!" men han fattade inte riktigt så han fick hela laddningen över sig. Sen sprang de iväg mot toan, å där hann de inte få upp locket... Snacka om osis. Men som sagt nu har de en kliniskt ren toa.

Därmed blev de två inplanerade fikorna med vänner inställda imorrn :(
Elsa skulle på kalas oxå, men vi får väl ha låtsaskalas här hemma. :)



Kommentarer
Postat av: Despina

Tack:) Fy då, ni får krya på er! Jag vet inte riktigt vart spritsen kommer ifrån, fick den i julklapp. Men jag har sett att de finns på den här sidan: http://www.kitchenstore.se/lekue/ :)

2012-01-15 @ 10:53:37
URL: http://smaragder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0