Shit va snabba de va!!

Staplarna är upp å ner, inte särskilt jämna. Men på ett ställe ser det riktigt bra ut, som ni ser på bilden :) Men idag beror staplarna faktiskt inte på mig. Safir tyckte det var lite jobbigt, solen höll på att spricka igenom och det började bli varmt. Så underbart bay the way! Men tillbaka till skorna, jag kunde springa hur snabbt som helst med dem. Kändes som det var en inbyggd motor i dem :) så nu ska vi nog kunna trimma till magen lite, hoppas jag! Håll tummarna!

Nu blir det att fatta fönsterpenslen innan jag hämtar Elsa, så det blir klart nån gång.. Byta tvättar oxå, men det visste ni ju redan... Blä!
Vad gör ni idag förresten? Njuter ni av solen? Om den tittar fram hos er förstås.


Kommentarer
Postat av: Mickan

Härligt! Skönt att de var bra:)

2012-06-05 @ 17:01:14
URL: http://livelovelaugh.blogg.se/
Postat av: Mika

Hejja dig! :)

2012-06-07 @ 09:07:35
URL: http://elfstromskans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0