Ja det är fredagskväll å....

... INTE dans i folkets park, men mys i soffan! :)

Har min lediga fredag-lördag-söndag den här helgen, då gäller det att passa på att göra "allt man aldrig hinner". Så idag har jag målat tre ramar, sprayat feting-kandelabern och sytt om ett av Elsas linnen. Beställt ett foto till en av de nymålade ramarna, ett egenfotat som jag fäste mig vid väldigt.

Men nu tänker jag ägna mig åt min familj resten av kvällen så ska jag försöka va lite flitigare här resten av helgen istället. Den här veckan har varit mycket bakom pannbenet med vittnesmål och sjukhusbesök så jag har helt enkelt struntat i bloggen. Inget roligt att höra om ändå så nu tar vi nya tag.

God afton!


Kommentarer
Postat av: Mickan

Har saknat uppdatering här:)



Nädå, inget jag tänker på så:) Men kul att kolla hur mycket kalorier lite choklad faktiskt innehåller. Det är inte lite:) Puss <3

2012-03-02 @ 20:01:43
URL: http://livelovelaugh.blogg.se/
Postat av: Ulle

Hoppas ni får en mysig helg. Själv så är jag barnfri tills imorgon så jag ska bara äta gott och läsa och mysa :). Kram!

2012-03-03 @ 11:16:21
URL: http://www.biktmamman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0