Så jävla gött alltså!!

Min förkylning har lite svårt att ge med sig, så jag hoppade över simskolan idag. Lika bra så det inte blir värre igen tänkte jag.
Planerade in en långpromenad istället. Men när jag väl nådde elljusspåret kunde jag inte hålla emot jogg-stegen! De bara kom, och de slutade inte. Så nästan hela vägen från elljusspåret upp till Jehovas och hem blev jogg! Kan det va 4 km?! Vilken enormt härlig känsla! Dock hade jag en bromskloss med mig, Safir. Men det bevisar ju bara att hon och jag måste ge oss ut oftare :) Vi kanske till och med kan ta med oss Elsa, det gick ju hur bra som helst för henne på premiären! Hon kanske drar ifrån ;)

Nu sitter vi å svalkar oss på trappan och inväntar resten av familjen innan kvällsmaten ska intas. Mysigt värre. Vilken underbar kväll det blev!!

Förresten, vem ser tröttast ut? Safir eller jag? ;)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja det kan man undra? Ni ser lika nöjda ut båda två iallafall. Puss och kram

2012-03-27 @ 20:27:59
Postat av: Mickan

Visst är det härligt när man känner så:) Firen ser nöjd och glad ut trots att hon är trött! Finisen:) Puss!

2012-03-27 @ 21:27:45
URL: http://livelovelaugh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0