Ajajaj....

Igår hade töserna fotbollsträning igen. Jag fick rycka in å hjälpa till vid en station för det är så många barn. Så roligt att det är så stort intresse!
Men tjena va det rycker i fotbollstarmen! Det var så skoj! Jag spelade fotboll när jag var yngre, men tyvärr la jag av... Saknar det ganska ofta!

I alla fall var jag ombytt, för jag skulle springa hem. Ca. 4 km. Men jag har ju inga bra skor ( springer i inomhusskorna....!?) så när jag kom hem, å det är ju inget speciellt med 4 km, värkte det nåt djävulskt i vaderna och knäna.
Så det blev att beställa ett par Asics från England.
Jag var på intersport för ett tag sen och sprang på löpbandet, så kunde de tala om för mig vilken sort sko jag behöver. Å så provade jag givetvis ut vilken storlek jag ska ha. Sen är det bara beställa hem istället. Den jag provade kostar 2100:- eller va det 1900:-...? På intersport, men på nätet fick jag den för 900:- med frakt och allt, bara för att jag tog fjolårets färg kom jag ner lite till. Man får inte vara dum!
Så nu väntar jag hem min nya vän så ska vi se om vi kommer väl överrens :)

En anings röd i fejjan bara ;)


Kommentarer
Postat av: Mickan

När får du skorna då? Funderar på att göra likadant. Behöver med nya skor!



Du får fixa någon och springa med:) Mycket roligare och enklare dessutom!

2012-06-02 @ 11:55:55
URL: http://livelovelaugh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0