Elsas andra lopp på två dagar

Det gav mersmak igår som sagt, farmor och farfar följde med henne så hon kunde springa. Jag vet inte hur många som var med och sprang, men trea kom hon. Det var inte långt ifrån att hon tog tvåan, men hon vågade inte riktig eftersom hon såg så stor ut sa hon :)
Så otroligt stolt är jag, och hon oxå! Det är så roligt att hon har hittat "sitt".




Högra bilden står hon, ettan och tvåan och får ta emot sina priser. Fatta vilken känsla som 6-7-åring att få gå upp på pallen!

Kommentarer
Postat av: Ulle

Blivande löparstjärna :)!! Kram på er!

2012-05-19 @ 15:21:07
URL: http://biktmamman.blogspot.com
Postat av: mormor Anita

Så duktig!! Verkligen värt att vara stolt över en sådan tjej! Många kramar!

2012-05-19 @ 18:08:30
Postat av: Mickan

Vilket steg hon har! Åh skrotan! Jag ska snacka med henne lite om hur viktigt det är att äta ordentligt när man ska träna och har tränat;) Hihi! Mosters gull! Puss!

2012-05-20 @ 20:46:14
URL: http://livelovelaugh.blogg.se/
Postat av: Mamma

Sötnos! Så duktig! Mormor är också stolt! Hoppas jag är hemma nästa gång hon springer så jag kan få se henne. Kramar

2012-05-20 @ 21:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0