Äntligen hemma

Jag alltså, inte tv-programmet. Jag har jobbat i princip hela dagen, öppnade vid 7.30 och fick äntligen knalla hem vid 18. När jag kom hem väntade min mamma med mina kära barn, hon har varit barnvakt åt Maja hela dagen och så hämtade de Elsa på dagis vid 16. Så här väntade mat på mig när jag kom hem, som jag fortfarande inte har hunnit äta.
Simon kom nämligen förbi, de hade varit i Kalmar med skolan idag, så han skulle åka med mamma hem. Jag som hade hoppats på att få hjälp med att få ungarna i säng. Men det var bara att sätta igång med kvällsmat, tandborstning, tvättning och godnattsaga. Å nu är jag alldeles för trött för att göra något annat än att bara va, fast det är ju ganska bra om man år i sig lite mat förstås.

I morgon ska jag försöka ta det lite lugnt, det blir ganska intensiva dagar när man jobbar så långa pass. Eller långa och långa pass, det är väl snarare tiden jag är borta hemmifrån jag menar. Som idag har jag varit borta nästan 12 timmar, det är annat än jag är van vid det.

Näe, det är ingen idé att blogga när man är såhär trött, man bara svammlar, och trots att jag borde gå här ifrån nu så kommer jag säkert landa in på bilddagboken. Jag vet ju att jag har runt 20 kommenterade bilder som jag inte kan slita mig från längre nu =)

So long!

Kommentarer
Postat av: ulle

Shit, förstår att du är trött. Hade det varit jag så skulle jag sovit vid det här laget :). Kramizz

2009-04-22 @ 20:26:41
URL: http://biktmamman.blogspot.com
Postat av: Mli

Aaahh, du är stark ;)

2009-04-23 @ 21:05:46
Postat av: Anette

Mli: äh! vardagsmat ;p KRAM!

2009-04-25 @ 10:25:05
URL: http://mammaanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0