Dagsöversikt

Jag är hur trött som helst. Jag har drömt om bloggvärlden hela natten. Jag drömde att jag blev känd och hade massor med besökare och kommentarer, det vore ju inte helt fel. 

Maja och jag har precis varit och lämnast Elsa på dagis så det är nog bäst att jag tar mig lite frukost nu så jag orkar med dagens bestyr. Jag ska tvätta sängkläder och så ska jag försöka mig ut lite i de fina vädret, för enligt rapporterna ska det bli dåligt väder här över påsk ( spelar inte så stor roll för min del, för jag ska jobba.) så det gäller att passa på.

Ikväll ska Henke på övning med brandkåren, de skulle visst på nåt studiebesök. Så då sitter man ensam ikväll igen, med läggningar och allt vad det innebär.


So long

Kommentarer
Postat av: Mickan

Enligt vädret på TV4 imorse skulle det ju bli jättefint hela påskhelgen! Jag hoppas på att TV4 har rätt;)

2009-04-07 @ 20:32:24
URL: http://miickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0