Honey, I´m home!

Idag har jag jobbat, 8-18. Kul faktiskt, en massa fulla påskvagnar att ta betalt för. Jag har haft att göra hela dagen kan jag säga. På vägen hem stannade jag och hämtade ut ett paket på posten, våra nya dynor till altanen. Kassörskan la upp ett brett flin när jag talade om att de var mina. "Jasså" sa hon " de har jag haft många spekulanter på idag." Det va ju roligt, då vet jag att jag har lyckats med mitt köp.
När jag kom hem stod min älskling och grillade, så det var bara att sätta fart och göra såsen. Sen blir det bara att softa ikväll.

Henke hade gått en sväng men vår lilla påskkärring i samhället idag, kul! Synd bara att jag missade det. Nu sitter Elsa och tittar lite på tv, men jag ska snart gå och lägga henne. Det är ju en dag imorgon oxå som man brukar säga.
Vi håller ju på att sluta med blöja på natten, och igår kväll när jag hade lagt mig kom hon ner i trappen och sa att hon var kissnödig. Så hon hade alltså vaknat och behövde gå på toaletten, det känns ju kanon! På morgonen var hon torr oxå, hur bra som helst!! Så får vi se hur det går inatt.

Nähä, om jag kanske skulle va lite social när jag har varit borta hela dagen.

Glad Påsk på er alla mina läsare (om ni nu är så mänga...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0