Skönt med vardag igen

Nu är allt som vanligt igen, skönt det! Elsa är på dagis, Henke på jobbet, Maja och jag är hemma och styr om allt. Just nu sover Maja och jag tänkte dra över med dammsugarn. Behövs väldig ofta nu för tiden tycker jag...
Sen är det dags att åka och hämta Elsa och då drar vi vidare till Hultsfred till BVC. Det är Elsas tur att väga sig idag, så nu får vi dommen, har hon gått upp nåt i vikt... hoppas hoppas!
Andra positiva saker med Elsa är att hon numera är helt torr på natten! Härlgit! Hon tycker själv att et är så skönt, och igår när hon satt på pottan ropade hon: "Mamma, mamma!! Det kommer bajs också!" Överlycklig och inte alls sådär rädd som hon har varit innan.

Henke har nåt läger nu på påsklovet, så han ska jobba hela natten. Men å andra sidan så kommer han hem imorrn förmiddag och är hemma på dagen, sen har han ju sin ordinarie kväll. Men Torsdagen skulle han bara jobba en liten stund och tända nån brasa eller vad det var :p Likaså fredagen skulle han bara ha kvällen. Låter som en rätt okej vecka tycker jag.

Nähä, om man skulle ta och göra lite nytta nu då innan Maja vaknar.

Kommentarer
Postat av: Mickan

Ja, de var ju det.. Haha! PUSS

2009-04-14 @ 20:53:32
URL: http://miickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0