Snart klar

Sådärja! ( Kan det va småländska? ) Nu börjar det lika något. Nu är jag snart klar, jag har bara några saker kvar. T.ex. så vill jag få bort underlines´en på min presentation. Enligt "Designa Din Blogg" ska jag bara klistra in en kod (text-decoration:none; ) men det framkommer inte vart jag ska klistra in det ( eller är jag bara trögfattad...?)
Alla de andra vägledningarna på den bloggen har varit jättebra (men man måste verkligen sitta med det när man har tid) de har förklarat och ritat upp precis hur man ska göra, TACK för det!

Efter att Maja och jag hade hämtat Elsa på dagis satte vi oss ute på altanen och åt mellanmål, sen gick Elsa till baksidan och gungade och lekte lite i sandlådan. Medan jag gungade Maja på altanen. Vi måste sätta ut babygungan till gungställningen nu så de kan gunga på samma ställe samtidigt.
Sen ville Elsa pärla på sin pärlplatta när vi kom in. Hon blev vansinnig när det var dags för mat, hon ville ju pärla färdigt.

När all mat och disk var bortplockat och en kanontrött Maja hade kommit i säng (Henke la Elsa ikväll) satte jag mig här vid datorn, igen.  Men nu är det nog sängdags för min del, jag var kanontrött imorse när jag skulle upp för att jag hade suttit så länge vid datorn. Så det säger vi!

Ha det great!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0